PressDoc introduceert Premium PressRooms

Integreer je persberichten in je eigen website

03 MAART 2011, AMSTERDAM, NEDERLAND
Samenvatting
Sinds de service live ging in 2010 was het aanpassen van het ontwerp van de PressDocs en PressRooms één van de meest populaire feature requests. Vandaag introduceert PressDoc Premium PressRooms met drie mogelijkheden om de PressRoom aan te passen: eigen ontwerp, eigen domeinnaam en eigen statistieken.
Functionaliteit
Een Premium PressRoom heeft de volgende functionaliteit:
  • Ontwerp de PressRoom en PressDocs om je bedrijfshuisstijl te matchen.
  • Elke PressDoc kan een eigen headerafbeelding krijgen om zo de aandacht te trekken.
  • PressRooms kunnen nu onder de eigen domeinnaam van een bedrijf of organisatie geplaatst worden (bijv. http://press.example.com/)
  • Gebruikers kunnen hun eigen Google Analytics code in de PressRoom zetten.

Prijs
Een PressRoom upgraden naar Premium kost 1 credit (€19) per maand. De introductieprijs is 3 credits voor het eerste half jaar. (50% korting)
Citaten
"We zijn erg trots op de lancering van de Premium PressRooms. Dit geeft onze klanten een nog betere mogelijkheid om de PressRoom te integreren binnen de bestaande website en huisstijl." Stefan Borsje, Founder & Developer PressDoc
"We hebben het aanpassen van het ontwerp zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar tegelijkertijd kun je de complete look & feel aanpassen. Met name de header afbeeldingen bieden veel creatieve mogelijkheden en we zijn daarom ook ontzettend benieuwd hoe klanten het in zullen zetten." Marc Köhlbrugge, Founder & Designer PressDoc
Over pr.co

pr.co equips communication teams around the globe with the right tools to get their story told. Build newsrooms, write and edit news, publish press kits, manage contacts, pitch the media, and get automatically generated reports - in one tool. No matter whether you're a one-person show, or a globally active corporate; we've got your back.